FORTAT DE TOANELE LUI VICTOR PONTA: Parlamentul a adoptat declaraţia privind reprezentarea de către premier la Consiliul European din 28 iunie (Agerpress) (O DECLARATIE POLITICA NU ARE VALOARE JURIDICA SI NICI EFECTE)
TRAIAN BASESCU LE DEMONSTREAZA PARLAMENTARILOR USL CA HABAR NU AU DESPRE CUM FUNCTIONEAZA UNIUNEA EUROPEANA: Băsescu, despre reprezentarea la Bruxelles: Scoateţi un act juridic constituţional şi eu mă duc la Neptun, la plajă (Agerpres)
- Preşedintele Traian Băsescu a afirmat că, în momentul în care Parlamentul va adopta un act juridic care să fie constituţional şi care să prevadă că premierul trebuie să meargă la Bruxelles, atunci el îi va transfera tot ceea ce ştie primului-ministru. „Astăzi aţi făcut dezbateri, acuzând că Parlamentul României nu e implicat, dar Parlamentul României nu se implică corespunzător. Aţi vrut să daţi mandate pe ceva ce nu trebuie să daţi mandate. Şi, dacă sunteţi responsabili, adoptaţi un act juridic şi vedeţi dacă este constituţional sau nu. Asta e rugămintea mea. Haideţi să nu încercăm să păcălim oamenii. Este clar, să o recunoaştem: sunt prea mulţi politicieni care vorbesc despre UE şi cred că singurul lucru pe care îl are de făcut UE este să dea bani, iar noi să-i luăm. Dar nu participăm la viaţa Uniunii prin instituţiile noastre”, a adăugat Băsescu.
- Băsescu l-a atacat dur pe Ponta şi-l aşteaptă la Cotroceni să-i explice cum funcţionează UE şi ce spune Constituţia despre Preşedinţie şi Parlament (Adevarul)
VICTOR PONTA FORTEAZA IN CONTINUARE NOTA: Ponta: Realitatea politică şi declaraţia Parlamentului reprezintă decizia raţională şi se va aplica pe 28 iunie (Agerpres) (REALITATEA POLITICA NU ESTE ECHIVALENTA SI NICI OPOZABILA REALITATII LEGII)
- Realitatea politică plus declaraţia de azi a Parlamentului reprezintă decizia raţională şi asta se va aplica pe 28 iunie, a declarat, marţi seară, primul-ministru Victor Ponta, subliniind că nu este atât de speriat de un conflict cu preşedintele Traian Băsescu pe tema reprezentării la Consiliul European. Şeful Executivului a reamintit că, potrivit modificărilor adoptate la Tratatul UE, la reuniunile Consiliului European merge şeful de stat sau de guvern. „De fapt, din 28 de ţări, inclusiv Croaţia care va adera la anul, sunt 25 de prim-miniştri, preşedintele Ciprului pentru că nu există prim-ministru în Cipru şi preşedintele Franţei deoarece preşedintele Franţei numeşte şi demite primul-ministru fără Parlament. În toate cele 25 de ţări reprezentarea o face primul-ministru”, a spus Ponta. Primul-ministru a subliniat că doreşte ca România să fie reprezentată corespunzător la Bruxelles. „Acum, pe 28, se discută lucruri care ţin strict de atribuţiile Guvernului României. Nu este funcţional să meargă altcineva decât şeful Guvernului. Eu nu ţin morţiş ca eu să particip, ţin morţiş ca România să fie bine reprezentată”, a subliniat Victor Ponta.
- Ponta: Sunt convins că voi reprezenta România la Bruxelles. Traian Băsescu e foarte supărat (Adevarul)
- DAR NU SPERIAT: „Niciodată nu mă voi opune unui act juridic legal şi care a fost constatat de Curtea Constituţională a nu înfrânge Constituţia. Niciodată însă nu o să faceţi din mine unul care se bagă sub birou ca să nu fie suspendat. Aduceţi-vă aminte că mi-am câştigat mandatul jucând totul pe o singură carte, pe Constituţie”, a spus Băsescu, într-o intervenţie telefonică la B1 TV, ulterior declaraţiei de presă de la Palatul Cotroceni de marţi seară. (Adevarul) De asemenea, el a arătat, într-un schimb de replici cu senatorul social-democrat Toni Greblă, că ştie că o iniţiativă a USL de suspendare a sa „este contraproductivă”. „Ştiu că este contraproductivă. Dar ştiu foarte bine, domnule Greblă, că dumneavoastră sunteţi un partid care una spune şi alta face”, a spus preşedintele.
- Traian Băsescu: nu sunt un preşedinte care se bagă sub birou ca să nu fie suspendat. Preşedintele Traian Băsescu a declarat că nu o să devină un şef al statului “care se bagă sub birou ca să nu fie suspendat” şi că ştie şi el că este “contraproductivă” o iniţiativă a USL de suspendare a sa. “Niciodată nu mă voi opune unui act juridic legal şi care a fost constatat de Curtea Constituţională a nu înfrânge Constituţia. Niciodată însă nu o să faceţi din mine unul care se bagă sub birou ca să nu fie suspendat. Aduceţi-vă aminte că mi-am câştigat mandatul jucând totul pe o singură carte, pe Constituţie”, a spus Băsescu, într-o intervenţie telefonică la B1 TV, ulterior declaraţiei de presă de la Palatul Cotroceni de marţi seară. De asemenea, el a arătat, într-un schimb de replici cu senatorul social-democrat Toni Greblă, că ştie că o iniţiativă a USL de suspendare a sa “este contraproductivă”. “Ştiu că este contraproductivă. Dar ştiu foarte bine, domnule Greblă, că dumneavoastră sunteţi un partid care una spune şi alta face”, a spus preşedintele. Totodată, el a arătat că USL încearcă, pe tema reprezentării la Bruxelles, să schimbe Constituţia printr-o declaraţie a Parlamentului pentru a demonstra că şeful statului este “conflictual”. “USL poate să facă şi asta, să modifice printr-o hotărâre a Parlamentului Constituţia. Au mai făcut-o şi vecini ai noştri care nu sunt prea bine văzuţi în UE. Au făcut-o şi cu televiziunile, cu Constituţia, mai urmează Banca Naţională şi suntem în aceeaşi barcă”, a spus Băsescu. Pe de altă parte, întrebat cine va merge în 28 iunie la Consiliul European, dacă nu este posibil scenariul ca şeful statului să se urce într-un avion, iar premierul Victor Ponta în altul, Băsescu a spus că “este o imagine stupidă asta”. “Vă asigur că nu am să mă acopăr niciodată de ridicol, nu are decât să se acopere cine vrea”, a spus el. Întrebat dacă va apela la arbitrajul Curţii Constituţionale pe această temă, el arătat că nu are “o evaluare pe această temă” şi că speră să nu se ajungă în această fază. “Eu sper să nu ajungem aici (arbitrajul CC – n.r.), dar îmi menţin punctul de vedere că în baza unui act juridic eu sunt de acord să meargă domnul prim-ministru la Bruxelles, la Consiliul European şi povestea cu legitimitatea mai vedem. Dar să fie act juridic constituţional”, a adăugat el. Integral in Gandul.
CRIN ANTONESCU ISI DA CU PAREREA (ZICE HMMM?!): Crin Antonescu: Nu-mi sună deloc bine formula preşedintelui „doar o declaraţie a Parlamentului” (Adevarul) (DESPRE CAUTATUL NODULUI IN PAPURA)
MINISTRUL DE EXTERNE MARGUMENTEAZA (FILOSOFIC, DUPA URECHE): Marga: În Tratatul European premierul e echivalentul unui şef de stat. Ponta poate merge la Bruxelles (Adevarul)
Traian Băsescu, la ATAC: Ponta a dat un spectacol penibil! “Prim-miniştrii trebuie să fie bărbaţi, să-şi asume ce-şi doresc” (BuzzNews)
- “Astăzi, parte din clasa politică a dat cel mai penibil spectacol legat de cunoaşterea funcţionării Uniunii Europene, din păcate, în frunte chiar cu domnul prim-ministru, doctor în Drept, Victor Ponta. Dar orice om are timp să înveţe, deci nimic nu este pierdut din acest punct de vedere şi totul este să citeşti puţin”, a spus preşedintele Băsescu. El a mai spus ca prin aceasta manevra, Ponta “arată o undă de slăbiciune” si ca “prim-miniştrii trebuie să fie bărbaţi, să-şi asume ce-şi doresc”. Băsescu a explicat în continuare că, potrivit Constituţiei, Camera Deputaţilor şi Senatul adoptă legi, hotărâri şi moţiuni, şi nu declaraţii ca acte juridice şi că dacă premierul Ponta vrea să preia atribuţiunile preşedintelui României de reprezentare a statului român, într-un organism în care numai cei care reprezintă statul pot participa “îi trebuie un act juridic, care poate fi hotărâre a Parlamentului, poate fi lege”.
- CONCLUZIE: Atata timp cat nu exista act juridic care sa produca efecte, nu exista nimic. Tocmai aici este capcana in care a cazut USL-ul desi probabil se felicita intre ei ca au fost destepti. Este un act pentru media, nu pentru institutii. Cu alte cuvinte, e o gargara ce da meterial de lucru pentru alta gargara. Puteau la fel de bine sa-si exprime opiniile si in crasma, efectul este acelasi. Dar e o dovada care arata ca pentru USL “imaginea” este mult mai importanta decat guvernarea. De fapt, d.p.d.v juridic, ce a facut parlamentul ieri, a fost exprimarea unei “opinii”. Dreptul la opinie este garantat, este democratie. Chiar Basescu a apreciat faptul ca s-au pus in sfarsit in discutie probleme europene. Asta este capcana pentru USL, pe care si-au pus-o singuri. Acum se va discuta in presa despre UE, despre tratate. Iar la o discutie serioasa, USL-ul nu rezista. Il vezi pe Crin sau pe Ponta, sau pe Marga vorbind cu “substanta” despre vreo-un subiect? Eu nu. De fapt au incercat sa ii arate o pisica de carton lui Basescu sperand ca aceste sa va speria ca de un tigru viu – exact ce au facut si in ianuarie-februarie anul curent cu SMURDarafadiadele din piete. Daca atunci le-a mers, spera ca are sa le mearga si acum, caci se bazeaza pe forta mass media. COMUNICAREA SE CONTRACAREAZA DOAR PRIN COMUNICARE.
ATENTIE LA FRUNDA SI INFLUENTA MALEFICA A ACESTUIA IN UDMR: In ziare.com este un articol al Ioanei Ene (Constitutia nu e chichita avocateasca) in care se spune ca actiunea de ieri din parlament, cu declaratia, a fost facuta la sugestia “juristilor” UDMR. Se pare ca UDMRistii se dau de ceasul mortii ca sa intre in gratiile USL uitand ca au fost umiliti cu UMF Tg. Mures si cu tot comportamentul USL de cand au ajuns la guvernare.
Mi se pare ca s-a ajuns la o situatie absurda, in care unicul oponent al tancului fesenist este un singur om, Basescu.
restul sunt prea preocupati de soarta lor. Berceanu cere demisia conducerii PDL. Berceanu!? s-o pe m-sa de gandac!
da, am auzit si eu.
Momentan Blaga sa stea la locul lui, este vital!
Berceanu a marturisit ca-si construieste avion. De unde are atatia bani?
Isi face din ala de vine la kit prin posta 🙂
sau din reviste reader digest
Asta e si impresia mea.Ceilalti,pe care Basescu i-a facut oameni(Blaga,Videanu,Berceanu,Udrea,Roberta etc.),unde sint,ce fac?S-au ascuns in munti?
sub pat, sa treaca diluviul. apoi ies si se bat cu caramida in piept: i-am invins! (sau: am infrant, depinde de context). ei sa se vada cu sacii in caruta!
Cea mai buna veste primita azi. Placinta a plecat in PNL. In sfarsit PDL-ul da semne ca scapa de persoanele indezirabile pentru alegatorii de dreapta. Hai baieti si fete, urmati exemplul…sunt locuri cacalau in PNL.
Biata justitie… Are multe dosare de spalat.
Dupa cum spuneam: opozitia tancului fesenist, nu va fi reprezentata de institutiile statului si nici de un partid, ci de TB. Pana la suspendare…
toate leprele fug din PDL de frica DNA – se refugiaza de Justitie in USL
se decanteaza leprele din PDL si umplu rezervorul de cadre al PNL si PSD. nu-l iau si pe Berceanu?
Berceanu a declarat ca se cara din politica, la Turcescu, sau la Cristoiu, nu mai stiu.
Dupa ce a participat la campania electorala a PDL. Auzit la B1. Oare d’asta a plect dupa?
habar nu am. marile caractere se intaresc in situatii de criza, iar cei slabi isi gasesc salvarea intr-o barca straina. asa a facut si sinistra Norica Nicolai cand a fugit din PNTCD la asa zisii liberali.
Sa presupunem ca Parlamentul va da o hotarare in acest sens, stergandu-se la fund cu „impedimentul”. Se va merge la CCR. Pana atunci, insa, cine merge la Bruxelles?
Totul e o capcana. Chiar daca se va ajunge pana la a se duce Ponta la Bruxelles, cred ca capcana e mult mai mare decat o vedem noi acum. Romania nu va fi corect reprezentata, ceea ce are implicatii grave. Exista cineva care ne poate lamuri, ce se va discuta la Brux? Ce inseamna reprezentare incorecta a unei tari? Care sunt/daca sunt sanctiunile in aceasta situatie?
CCR este obligata la regim de urgenta in judecare. si nu are cum sa nu o faca din moment ce are judecate precedente care-i dau dreptate lui Basescu.
zice @Cetatean: Hotararea de Parlament este un act decizoinal. Ca atare, in Hotarire trebuie sa se scrie “ce” se hotaraste, nu se poate scrie “se adoptata Hotararea de a aproba/respinge Declaratia de ieri”, pentru ca Hotararea, ca act decizional, nu poate trmite la un alt act care nu e decizional. Cand se aproba o Ordonanta, se face prin lege, si termenii sunt: “Legea X. Se adopta Ordonanta Y din data de…”. Sau Decretul de promulgare: “Decret. Se promulga legea X…. din data de…”. Prin urmare, un act decizional (lege, hotarire, ordonanta) nu poate trimite, ca obiect al deciziei, la un act strict politic (decaratia).
“Decizia Parlamentului? Unde e “decizia”? Ia sa mergem noi la Constitutie: Art.78: “Legea se publică în Monitorul Oficial al României şi intră în vigoare la 3 zile de la data publicării sau la o dată ulterioară prevăzută în textul ei” Coroborat cu prevederea analoga pentru decretele prezidentiale de promulgare a legilor: Art. 100: “1) În exercitarea atribuţiilor sale, Preşedintele României emite decrete care se publică în Monitorul Oficial al României. Nepublicarea atrage inexistenţa decretului” Juristul Ponta confunda voit termenii. Nu ma mira, marele procuror a avut nota 6 in facultate la Drept Penal. Probabil la la Drept Constitutional a ramas in restanta, iar acolo a luat un amarat de 5.
Prin intermediul unor prieteni am intalnit-o si eu pe Placinta.
Nu o injurati daca nu o cunoasteti.
trebuie sa-si protejeze afacerile, nu stiu ca pentru ea si cat ptr oamenii la care le asigura un loc de munca. Din cate am inteles are grija de angajatii ei.
Fiul ei a fost deja achitat, nu mai e o problema, oricum e un nenorocit, vai de capul lui, un drogat.
Are afaceri in industria textila, nu cunosc daca are si cu statul roman.
A inteles ce urmeaza si a luat o decizie de business. Asa vor face majoritatea celor cu afaceri din PDL.
Mai precis din fostul PDL ptr ca asa cum am spus partidul e in plin proces de implozie.
Obisnuiti-va cu ideea ca urmeaza o luuuuuuga perioada in care vom avea un stat complet mafiot.
Doar un cataclism poate schimba aceasta situatie in viitorul apropriat. Si nu stiu daca e bine sa ni-l dorim.
buna scuza pentru tradarea intereselor Romaniei – propriile afaceri. este ca si scuza hotului – trebuia sa mananc si eu ceva.
Care interese ale Romaniei?
Romanii au aratat clar ca sunt in alaturi de USL si de ceea ce reprezinta USL.
Deci ceea ce faci tu, ce fac eu, ce face Boc, ce face Basescu, ce fac astia ca noi e mai degraba impotriva intereselor majoritatii romanilor.
Placinta a plecat dupa ce toate jocurile au fost facute, nu inainte.
Nu a votat la motiunea de cenzura.
PDL e mort asa ca ce sa mai faca alde Placinta acolo?
Nu o apar dar nici nu o condamn.
Telectualii au obtinut o victorie covarsitoare, si-au vazut dusmanul infrant.
Sa-i vedem acum.
Eu personal am probleme aici in Bucuresti cu laptele care curge pe strazi. Si in sectorul meu inca e bine, la Negoita e si miere, iti dai seama ce neplacut e sa mergi pe jos ba chair si cu masina.
Valentin, scuteste-ma de sarcasm. am eu suficient. Placinta este o scroafa – se vede si din modul in care nu si-a educat plodul.
de data aceasta sunt de acord cu Berceanu, are dreptate 100%. dinozaur, dar spune lucrurilor pe nume. – Faptul ca Sorina Placinta a plecat la PDL la PNL arata ca “e o placinta din punct de vedere politic”. “Mie in 20 de ani nu mi-a promis nimeni asa ceva, nici macar la un vot. Cred ca ii ardeam o palma peste ureche de se umfla si se ducea la spital” “Nu poti sa vrei sa fii sef si cand se intampla ceva sa nu ai nicio responsabilitate” (pe HotNews)
are si un interviu bun in ziare.com – Eu ii felicit pe bucurestenii din sectorul 3 ca vor avea un astfel de primar, care si-a facut bacalaureatul la 32 de ani, care e dator zeci de milioane de lei la bugetul de stat si care are salariul poprit, ca sa isi plateasca darile. Foarte bine, asta au vrut, asta au.
Oricum, Bucurestiul este capitala tarii, care da un semnal. Il da pe Piedone castigator cu 80%, care si-a luat carnetul fraudulos la Pitesti si pe Vanghelie… Asta e, nu are rost sa ne miram. Stiind despre ce e vorba, nu mai pot fi surprize.
Si care si-a trecut porecla in buletin si care si-a facut viloi in Bragadiru, in doar 4 ani de mandat.
Si nu are carnet ci mai multe carnete, luate fraudulos, toate de conducere.
Las-o naibi de „argumentare” . Cred ca este frustata deoarece nu a fost ajutata in cazul fiului sau. Fiul sau a omorat doua persoane si a primit cu suspendare. @valentin, ma bucur de orice parere care ma ajuta la „bibilica” da` nu suport soparle intre prieteni. Bancuri ,glume mistouri , fara numar,fara numar da` nu soparle !
NA C-AM SOPARLIT-O EU scuze ; ERA VORBA DE TENTATIVA DE OMOR
Voiam sa spun ca s-a dus la PNL pt ca acolo sunt lideri… adevarati!
Si o doctrina perfect cristalizata, de drepata, dupa care plange in postare…
Unde-mi sunt lamaile?
Ipocrizie, minciuna. O apriga aparatoare a drogatului, nu a salariatilor. Daca r fi asa, maine, toate firmele ar trebui sa se inscrie in USL nu la Registrul Comertului.
UIte aici ce scrie: http://sorinaplacinta.ro/2012/06/13/cum-vad-eu-alegerile-de-duminica/
am vazut. marile caractere lipsa se intalnesc permanent.
” Are afaceri in industria textila, nu cunosc daca are si cu statul roman.”
Deci , nu cunoastem esentialul… 🙂
sa nu uitam nici :
https://lh4.googleusercontent.com/-x9UICjqZHps/T9hPhsfJhZI/AAAAAAAABdk/2aY2Bd0KvCk/s500/inca%2520pe%2520scena_net.jpg
Sa ne uitam si la emisiunea de aseara a Alexei, filmuletul de pe you-tube este cutremurator.
Unii poate au uitat…
Dar sunt convins ca ne vor aminti, cu orice ocazie, daca le-o vom oferi, iesind in strada sa condamnam derapajele democratice.
restanta rezolvata 😉
Vazut, citit 🙂
Pläcintä este o mare oportunistä trädätoare, a fost dinainte de motziune in tratative cu hasotti ;sä plece la PNL: ESTE O RUSINE; UN OM FÄRÄ PIC DE BUN SIMTZ
II DORESC SÄ PRIMEASCÄ DELA VIATZÄ; TRÄDAREA FÄCUTÄ:INZECIT
RUSINE SÄ-I FIE: SPER SÄ NU MAI AUD DE EA IN VECI; O MARE OPORTUNISTÄ:
ROMANII NU SUNT CU USL, sunt mintzitzi si manipulatzi, niste nimicuri, niste gunoaie,
ca PLÄCINTÄ, si altzii.
nemernicii ILIESCU SI ROMAN, trebuiau demult pedepsitzi si inchisi,
amandoi au fäcut crime si distrus poporul roman.
Iliescu Ilici nu merita sa moara in patul lui, ci intr-unul de parnaie.
Iliescu nici nu merita sa moara, ci sa traiasca atat de mult cat sa ajunga o fosila d ecare sa rada toata lumea, sa fie impuns pe scari, dat la o parte cu viteza, de toata lumea care se impiedica de el.
Lacrimi de Placinta- Sorina Placinta a intrat in PD ( si nu in PDL cum afirma textilista pe blogul personal ) fiind o femeie de dreapta. Femeie de dreapta 😛 , textilista pomeneste pe blogul sau depsre MORALITATE in politica( ?) si despre valorile crestin-democrate (haida-de! :P) .
Intrand din convingere in PD ( la recomandarea domnului Flutur) , e DREPT ca a avut si afaceri cu statul de drept (http://www.romaniacurata.ro/afacerile-senatorilor-cu-statul-1007.htm). Dar ca orice om care tine la valorile ( conturi, proprietatati, etc) liberale 😛 , este „imperios necesar” ca acestea sa fie protejate („am foarte multe afaceri cu statul si ramanerea mea intr-un partid de opozitie ar insemna sa fiu nevoita sa muncesc mult si bine si sa particip ca fraiera la licitatii aranjate si sa nu castig. Ce cosmar!”). Si cum naveta presupune efort si oboseala mai buna e o campare la PNL, ca PDL nu mai este de folos! 😛
http://www.dcnews.ro/2011/04/iubitul-sorinei-placinta-din-timi%C8%99oara-este-plasat-de-pdl-simultan-in-conducerea-a-doua-spitale-din-bucure%C8%99ti/- Taman site-ul „leberalului” SRS era intrigat foarte, foarte …! Of, si-acu sunt coledzi! 😛
o placinta de vaca.
Pfoai, nici Trubaduru (buduru’) n-o vrea!
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12511821-ludovic-orban-placinta-nu-are-cauta-pnl-dupa-prostituat-cel-mai-jalnic-mod-voi-vota-impotriva-oricarei-candidaturi-partid.htm
Numa Frunzaverde o fo’ bun! 😛
lasa-i sa se bata intre ei. mimeaza si Mandolinistul ca se opune. dar in sinea lui se bucura. nu-i dupa el. dictatura mai mare ca sub Crizel Antenescu nu exista.
e cel mai tare dictator. ASta dikteaza si cand doarme 😛
pai vorbeste in somn si aghiotantii iau notite.
Ninini 🙂 o fac sapun pe biata Sorinutza!
http://www.pesurse.ro/2012/06/13/scandal-n-usl-oprian-ctre-spunaru-s-te-speli-cu-so/#news
ZUPPER!!! intarata-i drace!
Iar o apuca burta 🙂
sa se spanzure de cosite.
Nu poate!
„Nu noi am ieşit din partid, partidul a ieşit din noi” dixit ….Sorina Placinta 😛
pläcintä ca si popa, javre ordinare, sper sä spun tuturor oamenilor de afaceri
ce au tangentzä cu ea, ce caracter are. nu potzi avea incredere, intr-o
javrä trädätoare si oportunistä.
mai ales cä a fost premeditat demult.
Fratilor ia uitati-va aici la mostra asta de imbecilitate marca Nicusor Dan marele dreptaci din Bucale, neinregimentat in nici un partid politic, ce duios ii zice el cu balalaica pe versuri de Iliescu:
nicusor dan : argumente pentru demiterea lui Traian Basescu 4/25/07
Va invit sa parcurgeti si sa distribuiti pe listele de e-mailuri si argumentele urmatoare PENTRU DEMITEREA lui Traian Basescu.
Traian Basescu are meritul incontestabil de a fi blocat la alegerile din 2004 semi-dictatura instituita de PSD. Prestatia sa ulterioara ma face insa sa votez fara ezitare la referendumul din 19 mai pentru demiterea sa din functia de Presedinte. Iata citeva argumentele si citeva raspunsuri la contra-argumente:
1. Relatia suspecta cu serviciile de informatii:
a) militarea pentru legile sigurantei nationale propuse de serviciile de informatii, cu multe prevederi in spiritul fostei Securitati, in detrimentul legilor sigurantei nationale propuse de societatea civila. Intre Marius Oprea, promotor al celor din urma, si Traian Basescu, ii dau fara ezitare credit lui Marius Oprea.
b) “lucratura” de la CNSAS din primavara lui 2006, denuntata de societatea civila: numirea unor persoane controversate de catre Presedintie si PD, candidatura suspecta a lui Turianu (numit de PD) impotriva lui Ticu Dumitrescu.
c) a decis, e adevarat, predarea unei mari parti a arhivelor catre CNSAS, dar: inca nu s-au predat cartotecile, ceea ce face fondul de dosare aproape inutilizabil; nu s-au predat microfilmele, in conditiile in care multe din dosare sint incomplete; in scandalul recent Coldea/Curtea Constitutionala, s-a confirmat existenta (niciodata recunoscuta de SRI) a unui fond “X” de dosare ale oamenilor politici, nepredat CNSAS.
d) numirea lui George Maior, membru marcant PSD, la conducerea SRI.
2. Mijloace “securistice” folosite de el si aliatii sai:
a) sprijinirea aripii PLD in cadrul PNL
b) provocarea de false teme de dezbatere; in locul unei dezbateri pe fapte concrete, repetarea cu obstinatie a unor sloganuri de tip “coalitia PSD – PNL” “coalitia PSD-PNL-PRM-UDMR-PC”, “petro-liberali”, etc.
c) folosirea cu nerusinare in cadrul mitingului de duminica [organizat de Fundatia pentru Infrumusetarea Bucurestiului a lui Dumitru Puzdrea, deputat PD, acelasi cu en-gros-ul ilegal Puzdrea] a cintecelor si sloganurilor Pietei Universitatii. Sa nu uitam ca Traian Basescu a fost membru al Frontului Salvarii Nationale, membru in CPUN si, ca functionar in Ministeruul Transporturilor, nu a fost strain de organizarea trenurilor cu mineri din 1990.
3. Distrugerea Aliantei DA prin atacuri neprincipiale la adresa PNL si a primului ministru, menite sa favorizeze PD in alegerile care vor urma. Urmarea: daca in ianuarie 2007 PSD ajungea la 16%, iar Ion Iliescu isi incepea drumurile la Parchet pentru mineriada din 1990, azi PSD a urcat la 26%, iar subiectul mineriadelor a disparut cu totul din dezbaterea publica.
4. Tip conflictual, incapabil de negociere si constructie. Traian Basescu s-a remarcat prin natura sa conflictuala: a distrus alianta CDR-PD in 1996-2000, a distrus alianta DA in 2004-2007, a reusit sa se desparta de toti consilierii cu care a inceput sa lucreze la Presedintie in 2004. In compensatie, nu a reusit sa construiasca nimic: Ca primar general timp de 4 ani s-a remarcat prin demolarea buticurilor si prin vaicareala continua ca nu-l lasa Consiliul Municipal sa-si realizeze obiectivele (de asemenea prin autorizatia de constructie a blocului de sticla lipit de Biserica Armeneasca si a unui bloc de sticla in Piata Palatului, in constructie azi). Ca ministru al transporturilor in mai multe guverne nu a construit nici un kilometru de autostrada.
5. Esec total in politica interna si externa. Ca urmare a conflictului generalizat si a impredictibilitatii actiunilor Presedintelui, ratingul de tara a scazut in aprilie 2007 iar investitiile straine au scazut si ele spectaculos la inceputul lui 2007. [daca e sa spunem lucrurilor pe nume, Traian Basescu nu va fi invins de biata clasa politica romaneasca, ci de mediul international de afaceri, satul de impredictibilitate]. In plan extern, dupa inceputul fulminant din 2005, nici o vizita importanta nu a mai avut loc in 2006 si 2007. Daca sintem aliatii strategici ai SUA in regiune, de ce nu trece nici o conducta importanta de petrol prin Romania?
6. Dinu Patriciu. E adevarat ca conflictul Basescu-Patriciu a fost foarte important in destramarea Aliantei. Lui Dinu Patriciu i se imputa, pe buna dreptate: a) spalarea prin bursa a 10-20 milioane euro, pentru care nu s-a mai platit impozit la stat; b) cumpararea Petromidia pe datorie si esalonarea datoriei pe 7 ani cu o dobinda avantajoasa. Patriciu a transformat insa Petromidia dintr-o gaura neagra in principalul contributor al bugetului de stat. Comparati va rog Petromidia cu RAFO Onesti, cuibul unei adevarate mafii de firme capusa, unde statul a sters de mai multe ori datorii de sute de milioane de euro, pentru ca ei sa le fure din nou si statul sa stearga din nou, etc. De ce Basescu si procuratura subordonata lui a atacat de nenumarate ori Petromidia si niciodata RAFO? a) Pentru a santaja PNL in problema fuziunii PNL-PD si a anticipatelor; b) pentru ca Teodor Stolojan (“draga Stolo”) nu e deloc strain de ce se intimpla la RAFO.
7. Monica Macovei. Monica Macovei are merite incontestabile in reforma justitiei. Dar:
a) multe lucruri s-au petrecut pe deasupra ei; din nou, de ce Petromidia si nu RAFO? de ce Parchetul nu s-a autosesizat la Cathedral Plaza? la “regele asfaltului”? la ALRO?
b) s-a dovedit total lipsita de tact. In plus, la sfirsitul lui 2006, a modificat in drumul catre Monitorul Oficial forma unei Hotariri de Guvern convenita de Guvern. Cum v-ati fi simtit daca ati fi fost ministru liberal?
8. Traian Basescu a condamnat comunismul in fata Parlamentului, gest de salutat. Acelasi lucru l-a facut si Emil Constantinescu in mandatul sau, fara aceeasi vizibilitate mediatica. Dar: comisia Tismaneanu a dat, in finalul raportului sau, mai multe propuneri concrete care decurgeau din concluziile raportului. L-am vazut pe Traian Basescu militind pentru realizarea acestor propuneri? Nu. A ramas doar spectacolul din Parlament si imaginea de anti-comunist a lui Basescu.
Concluzie. In conflict ireconciliabil cu toate partidele politice mai putin PD si PLD, incapabil de coabitare fara scandaluri zilnice, Traian Basescu:
-pe termen scurt nu poate sa aduca decit alti doi ani si jumatate de scandaluri neconstructive
– pe termen lung nu mai poate exercita cu adevarat puterea decit in cazul unei guvernari majoritare PD-PLD, pentru care militeaza. In conditiile in care aceste partide nu au avut nici o nuanta critica la adresa lui in doi ani si jumatate, aceasta alternativa este, dupa toate definitiile, dictatura.
Nicusor Dan
am vazut ce a stiut produce. din pacate a fraierit destui oameni.
noi am avut prieteni 🙂
aia 2% care n-au ajuns la ND 🙂
bine ca numai ND este pur si poate trece cu opiniile dintr-o luntre in alta…
In cinstea marii sarbatori din 13 iunie 1990 , comisiile juridice ale parlamentului au adoptat un proiect de lege care prevede ca suspendarea presedintelui sa se poata face fara implicarea CC!!
Eu propun ca anexa la acest proiect,care intra maine !!! in dezbatere parlamentara,sa prevada ca automat fara referndum,ca oricum referendumul este o chestie asa,meteo, ca noul presedinte sa fie numit imediat de parlament si de un grup media ( mai ganditi si voi ) iar cei care nu sunt de acord , aliniati si la canalul Bucuresti Dunare , la munca !
Credeati ca vine vara?? V-am spus ca va inselati.
S-a eliminat si articolul bagat de Sova cu hotararile parlamentului, astfel ca „declaratia” ramane in vigoare.
Dar chestia asta nu trebuie dezbatuta in plen si aprobata si apoi publicata in MO?
ba da.
articolul modificat: Art. 27
(1) Curtea Constitutionala se pronunta asupra constitutionalitatii regulamentelor Parlamentului, a hotararilor plenului Camerei Deputatilor, a hotararilor plenului Senatului si a hotararilor plenului celor doua Camere reunite ale Parlamentului, la sesizarea unuia dintre presedintii celor doua Camere, a unui grup parlamentar sau a unui numar de cel putin 50 de deputati sau de cel putin 25 de senatori.
Ramane doar articolul in care ccr se pronunta asupra regulamentelor parlam.adica acesta: http://www.cdep.ro/proiecte/2012/100/30/4/pl179.pdf
legea este dupa cum le este lor la indemana?
ce gunoaie!
dar Constitutia este facultativa?
la articolul 11, exista deja litera c) care precizeaza deja ca: c) se pronunta asupra constitutionalitatii regulamentelor Parlamentului, la sesizarea unuia dintre presedintii celor doua Camere, a unui grup parlamentar sau a unui numar de cel putin 50 de deputati sau de cel putin 25 de senatori;
Deci ce dracu fac astia, nu inteleg.
Oricum, daca CCR nu se mai pronunta pe hotararile parlamentului, maine dimin la prima ora, parlam poate da o hotarare de suspendare a presedintelui, care nu va fi supusa CCR?
Poate ne lumineaza Cetatean, cum e treaba, nu gasesc nicaieri altceva, care sa se refere strict la suspendarea presedintelui.
Chestia cu avizul consultativ a fost si randul trecut, pt ca de aia ne-am dus cu totii la referendum, deci nimic nou.
Nu stiu la ce se refera cei de la adevarul, dar inteleg ca a plecat propunerea aia de modificare de la comisia juridica, cu aviz favorabil, chestie pe care ne asteptam sa o faca, pt ca era mai demult in lucru.
ink pe subiectul respectiv http://www.adevarul.ro/actualitate/politica/Basescu_poate_fi_suspendat_fara_aprobarea_CCR_0_718128443.html
Eu am gasit acest link dar care nu prevede ce scrie in adevarul, e o chestie de care stim deja, adica CCR se va pronunta doar pe regulamentele parlamentului: http://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck.proiect?idp=12702
altceva n-am gasit.
ba mint: am mai gasit si ca au aprobat abrogarea legii presei, aici: http://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck.proiect?idp=12127
ai pus doua link-uri – de aceea ai intrat la monitorizare.
stiu, n-are nimic
daca va uitati pe lista de la cdep, veti vedea ca au respins reducerea tva la medicamente de la 9% la 5% 😛 😛
Ordinea de zi: http://www.cdep.ro/co/docs/F-561025/aoz-13iunie.pdf
Capcana pentru ei nu este circul pe care l-au facut in parlament. E la mintea cocosului ca asta au vrut. Pentru ei capcana este faptul ca se aduce in discutie publica tratatul european. Fara a fi aparent pe termen scurt un dezastru, dezastrul este punerea in discutie a unui subiect serios si care poate fi argumentat si de o parte si de alta. Iar discutiile serioase sunt mortale pentru ei. Primul lucru va fi sa incerce sa nu discute despre subiect, dar samanta a fost aruncata. Va rodi mai devreme sau mai tarziu: introducerea unei probleme serioase in discutia publica. Iti amintesc ca au mai facut asa ceva cand cu rezultatele de la Bac, de anul trecut, cand, ca sa amplifice scandalul au invitat elevi de nota 10. A fost un dezastru pentru scuipatori, copiii aia chiar aveau bun simt. Asa ca au lasat-o moarta. Efectul: nici Ponta nu a indraznit sa aprobe ordinul cu scoaterea camerelor de la BAC.
inca o tenttiva de lovitura de stat Parlamentara. pe astia nu-i poate acuza nimeni de tradare?
USL testeaza dictatura parlamentului! Guvernarea prin declaratii politice nu prin legi (eventual cenzurabile prin Curtea Constitutionala). Iar dictatura parlamentului este de fapt dictatura lui Ponta. Ce diferenta esentiala vezi fata de Ceasca? Pingelica, cand nu se grabea si dadea decrete, trecea prin Marea Adunare Nationala toate pohtele sale. Repet, unde vezi diferenta? Sau te bazezi pe “bunul simt” al parlamentarilor PSD?
Astazi la o discutie despre diverse doi cunoscuti se „mirau” cum s-a „inrosit” tarisoara. Eram 5 persoane , nici una n-a votat cu FD USL (:D 😀 ) . ” Pai cine i-a votat fratilor , martienii”, le-am raspuns??? Cred ca „mi-au umplut frigiderul” dupa ce ne-am despartit.
he-he! acum, cu chilotii umezi in dos, toti suntem nevinovati…
@Cetatean zice: Baieti si fete, Declaratia Parlamentului a fost publicata in Monitorul Oficial. Asa-i cutuma. Am cazut jos de ras cand am citit-o 😆
, ca dar nu oscileaza] la lucrarile Consiliului European din 28 iunie 2012″.
1. Nu scrie in ea temeiurile juridice (articolele din Constitutie in temeiul careia e adoptata). Fara temei juridic, declaratia e doar o… declaratie.
2. Mai scrie acolo: “Parlamentul Romaniei considera ca Primul Ministru trebuie sa reprezinte pozitiile Romaniei [las la o parte ca Romania are, ca stat, o pozitie, nu mai multe
Acum: Parlamentul “considera”. E bine ca “considera”, insa daca erau asa de bazati, trebuia sa scrie “DECIDE” sau “HOTARASTE”. Ca drept dovada ca fituica de declaratie nu are, nici macar in viziunea lor, efect juridic executiv.
Inca ceva. CARE sunt “pozitiile” Romaniei? Ponta tot a afirmat ca vrea “mandat” de la Parlament. Mandatul, stie orice om, si mai ales orice jurist, se exprima in scris, si contine precizari privind intinderea si limitele lui: ce poate face si ce nu poate face mandatarul. Unde e mandatul, cit e mandatul, ce poate face si ce nu poate face mandatatul? Dincolo era mai ieftin! 😆
Si daca au publicat declaratia inM Of. poate fi reclamata la CCR?
@Cetatean zice: nu. Se publica in Monitorul Oficial, partea I, ca asa trebuie, sunt acte ale uneia dintre puterile in stat. Insa nu e un act cu valoare juridica. In Monitorul Oficial partea I se publica si Decizii ale ICCJ sau ale CEDO, rectificari la unele acte anterioare pulbicate gresit, asta nu inseamna ca se pot ataca la CCR rectificarile ori deciziile ICCJ sau CEDO 🙂
http://www.monitoruloficial.ro/RO/article–Monitorul_Oficial_Partea_I_%C3%AEn_limba_rom%C3%A2n%C4%83–105.html
Dupa cum vedeti, se publica si acestea:
D. actele Preşedintelui României:
a. decretele;
b. mesajele şi alte acte adresate Parlamentului
Daca te uiti la link, o sa vezi ca se publica si mesajele presedintelui, adresate parlamentului. Nici acelea nu le poti ataca la CCR 😛
😀 dar mesajele Coca-Cola de Craciun?
mesajele fiica-mii pe mobil? 😛
😀 si alea.
Scuza-ma Sare pentru limbaj dar eu ma PIS pe ce considera domnul Parlament and of course you are right with the rest of the comment.Wish you the best. 🙂
Ghise la B1: „nicaieri in Constitutie nu scrie ca Romania are presedinte. In Constitutie nu scrie ca presedintele este seful statului, ci doar il reprezinta”
Ma rog, nu ca s fi vreun mare analist stilistico-literar, dar prima afirmatie o contrazice pe a doua.
Ok, din ce spune marele om Ghise, securist si pupincurist, inteleg ca Romania poate fi reprezentata de o poza, un palmier, un catel, orice, daca nu e nicaieri precizat in Constitutie ca trebuie obligatoriu sa fie om.
N-are importanta ca presedintele este ales de cetateni, pfff, astea-s prostii… Cetatenii l-au ales pe cel care ne reprezinta: azi unul, maine altul, poimaine o vrem pe Crudu, etc.
turnatorul Ghise nu are decat ofiter de legatura. alta notiune in capul lui cum ca ar exista si altfel de sefi – chiar sef de stat – nu exista.
cititi, ca merita: http://impres.org/2012/06/13/ce-vraji-a-mai-facut-parlamentul-nostru-sau-cum-se-inventeaza-normele-metodologice-de-aplicare-a-constitutiei-validate-prin-vot/
Daca ma gandesc bine, ar trebui urgent luate aceste atributii presedintelui. Crizel poate sa ne joace la poker, ca Nicu Ceausescu. Sau sa semneze, somnoros, un act care sa ne faca scavii vreunei tari straine, cine stie?
nu-i asa?
oricum deja ne joaca la ruleta ruseasca.
si asta: http://impres.org/2012/06/07/despre-impozitul-pe-cladiri-si-fmi/
Da, am auzit insa ca PSD (adica gura lui Prosta) vrea impunerea spatiilor (in speta apartamentele) care sunt sedii sociale, desi nu apartin persoanelor juridice, cu de pana la 10 de ori mai mult. Astfel, o persoana fizica plateste 90 ron pt o garsoniera, iar daca are sediu social acolo, plateste 900 ron.
Probabil ca vor aplicarea identica si in cazul PFA? Sau a cabinetelor de diferite feluri, fapt care ar duce la marirea uriasa a serviciilor furnizate de acele cabinete/firme/pfa-uri.
un cretin sinistru
La tvr info, la Moise Guran am auzit, ca mi-am amintit.
O sa-l interzica si pe ala. Cand era la antena 3, spunea o gramada de enormitati, acu-i relaxat. O sa-i traga una peste botul cu care spune adevaruri, sa se invete minte!
poate-i relaxat, ca stie mai multe. poate maine-l aresteaza procurorii DNA pe Ponta pentru implicare in sinuciderea lui Panait.
crezi?
visez si eu la pedeapsa divina…
M-ai dezumflat, incepusem sa cred… 😦
doar n-ai vrea sa dau pe surse :D?
am auzit si eu una, alta – si m-am gandit ca poate ar fi asta. dar poate-i alta? crezi ca pe acopris nu te calca masina? si-n plus, am si eu terasa la casa :D…
precum si asta: http://impres.org/2012/06/13/despre-pensii-contributii-si-dezastre/
Poate ne ajuta d-zeu si iesim mai repede, noi nascuti mai demult. sau o mierlim in mod onorabil, la volan, de infarct, pe Kiseleff, cu botul masinii spre o anume cladire 🙂
zice @Cetatean cu privire la imbecilitatea celor din Comisia juridica cu privire la CCR: „Stati relaxati, chiar daca se va vota scoaterea Hotaririlor Parlamentului de sub analiza CCR, Curtea va respinge aceasta lege. Desi vor exista 3 voturi ale judecatorilor PSD de la CCR care vor spune ca exceptarea Hotaririlor de Parlament d nu incalca Constitutia, CCR deja s-a pronuntat deja pe problema generala a controlului constitutional al Hotarilor Parlamentului. Exista deja decizii CCR anterioare pe tema asta care arata ca trebuie si este necesar ca CCR sa controleze Hotaririle de Parlament 😆 La momentul oportun, le voi scoate :lol:”
Relaxati? pai nu vezi care e tema primita, de discutat si convins bizonul? Ghise: „in constitutie nu scrie ca Romania are presedinte.”
ia mai da-l in ma-sa de turnator! rage si el ca altceva nici nu stie.
Paula iacob, pe porecla „Ioana” sau „Gabriela” a fost colaboratoare a securitatii. Ea a fost racolata de securitatea aniloor ’50, alta turnatoare de rude la secu: http://www.ziare.com/stiri/securitate/decizie-definitiva-paula-iacob-a-colaborat-cu-securitatea-1172797
am vazut.
tocmai ce s-a dat la B1TV o noua stire – Tontacul a deblocat prin HG 2300 de posturi din invatamantul superior – liber la re-angajat dinozauri. Marga se intoarce din anul sabatic. n-au nici o rusine!
Sa speram ca au mai murit, unii aveau peste 80 de ani. Mi-a povestit prietena mea, care a facut a doua facultate mai tarziu, pe la 40, ca aveau un profesor care dormea la cursuri. Au facut scandal la rector si l-au dat afara de la ei.
l-au concediat pe tatal lui Antenescu, un unchi, ceva?
Nu stiu, era unul de psihologie parca, sau de filosofie, nu stiu exact, dar au muncit un semestru intreg sa scape de fosila. a fost un intreg scandal, cu santaj la dresa studentilor. Noroc ca printre cei tineri si fara experienta, erau si din astia mai purii, cu firme, trecuti prin darmon si ciur, care nu se speriau asa usor 🙂
la 18.00 da declaratie Base …Poanta ia lectii .
sper ca matura iar cu ei pe jos. mi-am luat pop-corn si bere. vizionare placuta!
as zice eu ceva, ca ia Ponta, dar stiti si singuri 😛
Sare, servus!
Cine este Dan Jurcan/IRES/Cluj… Stii ceva despre el?
(de aici curiozitatea: http://www.contributors.ro/politica-doctrine/armele-opozitiei-si-zambetul-lui-traian-basescu/
IRES este al deseului cu nume de om Vasile Dancu. ce ai vrea sa manance un slujbas de-al lui Dancu – flori de tei? mananca si el cacatul care i s-a pus in troaca.
Multumesc, Sare, l-am vazut de ires dupa ce-i citisem si comentasem zicerea.
Cum nu-mi place sa napastuiesc oameni nevinovati, am zis sa ma asigur ca n-am gresit cu „elogiile”
nici un elogiu nu este suficient de suburban pentru astfel de insi.
off-topic, dar on-topic pentru mine 😀
Surse apropiate viitoarei conduceri a Primăriei Cluj-Napoca acreditează următorul scenariu pentru împărţirea puterii în această instituţie – o alianţă PDL-UDMR, majoritară în Consiliul Local. În constituirea majorităţii în Consiliul Local, se conturează o alianţă PDL-UDMR, PDL având 10 consilieri locali, iar UDMR 4. În total, 14 consilieri. Minoritari vor fi cei din USL, cărora li se poate alătura consilierul PP-DD Mirel Ţăgorean. În acest fel, USL ar avea 13 consilieri. În acest scenariu, funcţiile de viceprimari s-ar putea împărţi între PDL şi UDMR. Adrian Popa (PDL) ar ocupa una dintre funcţiile de viceprimar, iar din partea UDMR alegerea se va face între cei patru consilieri. Radu Moisin (PDL) ar ocupa funcţia de Director Tehnic în cadrul Primăriei Cluj-Napoca. În acelaşi timp, numele lui Moisin este vehiculat şi pentru funcţia de viceprimar. Radu Moisin, primar interimar al municipiului Cluj-Napoca, a declarat că nu poate să confirme sau să infirme speculaţiile potrivit cărora ar urma să fie numit în funcţia de viceprimar. “În acest moment se poartă negocierile. Până la sfârşitul săptămânii vom avea cu siguranţă un rezultat”, ne-a declarat un membru al UDMR Cluj. Alianţa UDMR-PDL este confirmată şi de către unele surse din PNL Cluj.
politicienii udmr isti sunt mai ai dracului decat politicienii nostri ; adika sunt miticii sekuilor 😀 😀 😀
2. prof. Base tine „cursuri”
Traian Basescu da exemple despre cat le-a pasat USLinosilor de reprezentarea Romaniei la UE:
„De exemplu, la 25 mai a fost un Consiliu al Finantelor, […] Din partea noastra a fost secretarul de stat Claudiu Doltu.
Un alt exemplu: pe 11 iunie, o reuniune pe Mediu, […] Romania […] a trimis un adjunct al Reprezentantei de la Guvern. Cum a fost aparata Romania la nivel politic de Guvernul Romaniei, cind a trimis un adjunct?
Pe 12 iunie s-a intrunit Consiliul pe Agricultura si Pescuit. […] Marea Britanie a trimis 5 demnitari. […]Romania a trimis un secretar de stat.
Pe 30 mai s-a discutat la Consiliul UE despre finantarea IMM-urilor. […] Romania a avut 2 secretari de stat
Sunt curios cati ziaristi ii vor cere lui Ponta sa explice aspectele astea. PDL ar trebui sa-l cheme pe Tonta in Parlament sa dea explicatii.
va rog eu frumos treceti si voi pe aici:
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.causes.com%2Fcauses%2F487654-demisia-traian-basescu%2Factions%2F1659226&h=GAQEb3z3SAQHh1lu1oJKlYhFQIvlVsIwU15-VawniHX1AbQ&enc=AZNeD2LZRfKlLJLpeirbGwKDyFqwPud5Xsv65ec-x6PIwtIO6wv8KkcK00zXa3dGMOI4v-2ga2etP75tzFEVzSAG
au napadit USLinosii acolo si se cred majoritari.
am trecut, ma numesc Ion 🙂 😉
M-am ingrozit. Dupa conferinta de presa sustinuta de Basescu…
de ce?
De cat de inconstienti si de iresponsabili sunt astia, vezi comentariul Evanghelistei.
Nu se duc sa reprezinte INTERESELE ROMANIEI, ALE ROMANILOR dar stiu sa faca circ in tara, vor poze de grup, cu marii europeni.
Nu pot sa cred ca sunt atat de lipsiti de responsabilitate! Credeam ca macar interesele majore ale Romaniei trec inaintea oricarui interes meschin… Cica le pasa de populatie… Populistii nu reprezinta nici interesele lor populiste acolo! Nu se duc! trimit niste neica-nimeni!
Noi suntem singurii care ne dam in cap. Cine sa vina la tine sa iti reprezinte interesele, daca n-o faci tu? Tu trebuie sa te duci, sa negoiciezi, sa-ti gasesti aliati?
nu le pasa decat de propriul buzunar. restul este gargara. in curand dau drumul la un nou blog – VARZA DE CLUJ (am sa fac o revista a presei locale)
ne dai link. Dar aici nu mai scriem?
ba da. ala-i de kilin. il gasesti in coloana din dreapta la litera V in categoria Asociatia cititorilor de presa.
Sare in Ochi ramane felul principal. ai sa vezi – in Varza este vorba despre local.
aha, ok
Cred ca lui Base ii fierbe sangele in vene de nervi pe maimutoi………a taiat cu reveru si ia lasat masca. Stima Base.
Cum naiba sa nu fii asa? In locul lui si eu m-as lasa dreaq si de prezidentiat si de tot. Base mai sta acolo, DOAR pt tara asta, plina de cretini.
Daca l-ar suspenda, i-ar face un bine, zau.
Am o idee: hai sa dam in judecata TVR ca nu ne-a dat transmisia la fotbal si sa cerem si daune. Merita. Ce ziceti?
intreaba un familiarizat jurist. as propune sa-i pui intrebarea lui Cetatean pe Politeia.
Pe bune, ne unim mai multi si dam in jude TVR.
il intreb.
intreaba-l sunt curios ce zice.
Uite l-am intrebat, el n-a raspuns, dar mi-a citit gandurile, unul TD (cine e?)…
un altul la fel de bun pe juridic.
Ai vazut raspunsul lui?
nu acum ma uit dupa el dar nu stiu unde ai pus intrebarea. nu gasesc. poti sa dai copy-paste la intrebare si la raspuns?
raspund mai jos
Eu cred ca ar fi o super ocazie, in care am impusca mai multi repurasi : poate miscam ceva cu colosul asta TVR si altele, pe care le subintelegi 🙂
inseamna ca se poate. maine imi intreb avocatul.
uita-te mai jos, unde am adus intrebarea si raspunsul
Pe politeia, e sus de tot, langa comentariul lui Cetatean
aici am vazut-o.
am preluat-o si am trimis-o pe mailul lui Cetatean.âprobabil nu este on-line. el raspunde intotdeauna.
Da, probabil, oricum ma uitam si maine.
Bine ca ai trimis. Sa ma tii la curent si cum putem sa ne constituim in grupul respectiv, daca raspunsul va fi afirmativ.
normal.
Cat de IDIOT, DE INFANTIL SI MINCINOS poate fi Ponta!
Consiliul European nu a trimis pana in acest moment invitatiile nominale la Consiliul European din 28-29 iunie. Acestea sunt transmise, in mod traditional, odata cu agenda finala, cu o zi – maximum doua inaintea reuniunii, dupa ce statele membre au nominalizat componenta delegatiei nationale prezenta la intrunire, au explicat pentru HotNews.ro experti ai Consiliului.
Procedural, cu doua saptamini inainte, se trimite un asa numit program al summitului care contine detalii tehnice si procedurile de acreditare. Aceste programe nu se trimit nominal statelor membre.
Dupa ce aceasta corespondenta – care se deruleaza prin secretariatul institutiei europene si reprezentantele diplomatice ale statelor UE la Bruxelles – ajunge la tarile destinatare isi vor nominaliza membrii delegatiei. In functie de subiectele de pe agenda, la reuniune poate lua parte pe langa seful de stat sau de guvern reprezentanti ai ministerelor care au legatura cu temele ce vor fi puse in discutie.
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12515209-ponta-primit-program-lucru-nu-invitatia-oficiala-consiliul-european.htm
BAI, USLASI, TREZITI-VA! PONTA ESTE UN INFANTIL!
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12514351-victor-ponta-voi-merge-consiliul-european-din-28-iunie-fost-transmisa-invitatie-oficiala.htm
La fel de idiot ca fra’su Crizel si ca ala micu’ Prostanel motanel fiul lui Felix dinastia secu, din saga d’amour „Seara-n tufis, tot ma pis, ma pis”.
Ei, Ceiut, ma cam sperie la zicerea lu’ don’ profesor Virgil Magureanu de prin primavara:
„Această chestiune nu este atât de importantă pentru ceea ce urmează să se întâmple. Nu mai depinde de o singură persoană ceea ce se va INTAMPLA MAJOR în România. Şi chiar dacă ar rămâne, nu cred că Traian Băsescu mai dispune de pârghiile necesare pentru a redresa situaţia într-un sens benefic şi, în general, de ce i-am atribui mai mult decât poate face?” ( sa te uiti la degetele )
http://www.romanialibera.ro/opinii/interviuri/virgil-magureanu-protestele-nu-sunt-spontane-251759.html
Draga Ceiut, PDL nu s-a sesizat la acest avertisment confirmat si de combinatoru’ rozaliu Hrebe (Nu v-ați întrebat cum a apărut Piața Universității ?)? Blat sau prostie combinata cu lasitate in forma pura tip l”as-o asa ca merge”?
„ma cam sperie la zicerea lu’”- erata ” ma cam sperii de zicerea lu’.
„PDL nu s-a sesizat la acest avertisment”- erata ” PDL nu s-a sesizat de acest avertisment”
„l”as-o asa ca merge” -erata „las-o asa ca merge”
Scuze, graba bat-o vina!
Brandusa, serviciile au fost implicate in PU din iarna. Sau o parte a SRI. Iti spun asta, pt ca am o cunostinta care a fost acolo… desi nu avea ce sa caute 😉
Numai prost sa fii sa nu intelegi ca locul a fost ales special, ca a fost un fel de noua revolutie, organizata de fosta secu, prin Felix si amplificata de televiziunile lui. Participantii, de asemenea au fost si fosti revolutionari, aia facuti de Bebe Ivanovici, adica facaturi. Stiu exact, ca generali in rezerva s-au intalnit cu cateva luni inainte in anumite case si au discutat inclusiv cu grevistul foamei. Pe care l-au convins, atras, pacalit, nu stiu. Stai linistita, SE STIA.
Se stia , dar se si continua!
Faza pe serviciu!
http://www.inpolitics.ro/sri-contraataca-mru-numit-premier-de-companii-americane-cu-interese-in-romania-art66536.aspx
Cetatean, te intreb serios daca ai putea sa ne reprezinti intr-o chestiune: sa ne adunam mai multi si sa dam in judecata TVR pt nedifuzarea meciurilor si sa cerem si daune banesti. Spun asta in primul rand din cauza acelei taxe radio-tv INCLUSA IN LEGE, pe care o platim si ca firme (chiar daca la aceeasi adresa o platesti ca pers fizica) si care ma enerveaza de cate ori ma gandesc la ea. Cum este posibil, sa dai o lege, pt o taxa, pt o societate comerciala?? Ce spune legea concurentei? Cum poate ea sa fie o taxa asimilata codului fiscal, PENTRU O SOCIETATE COMERCIALA? Taxele asimilate codului fiscal se duc in bugetul statului, nu in conturile unei societati comerciale.
Avand in vedere aceste aspecte, si altele inca, putem sa dam in judecata TVR? Pt ca dupa ce ca pt firme, platim o taxa pt un serviciu de care nu beneficiem, ca pers fizica avem serviciul, dar nu putem beneficia de el, pt ca nu ne este oferit.
Multumesc anticipat pt raspuns.
si raspunsul lui TD: O mutare politică a dreptei în sprijiniul suporterilor de sport ar fi o mişcare extrem de inteligentă. Suporterii au o caracteristică electorală esenţială. Au exerciţiul săptămânal al mobilizării şi apartenenţei la un grup. Nu degeabă dl Dâncu publică pe blogul său pe lângă subiecte de actualitate şi articole despre suporterii CFR şi Universitatea Cluj.
buna observatie.
ai inteles
Deci nu-mi raspunde la intrebare, dar inteleg de ce. Intrebarea mea avea destinatar clar.
pana nu primesc raspuns de la Cetatean, nu pot repeta intrebarea altcuiva.
dar intrebarea ta nu se vede. am sa o iau si am sa i-o trimit pe mail, personal.
ei nu se vede… o vad eu, e cam al treilea comentariu dupa al lui cetatean.
Intreaba si daca e posibil sa-ti trimit pe mail numele meu si cnp, ceva, ca sa ne putem constitui in grupul respectiv.
e cetatean, apoi AA, apoi mar, apoi blakma, apoi gabi parascovici si intrebarea mea
CNP-ul pe mail? 😀 nici vorba. dupa ce avem un raspuns, imi intreb si avocatul, apoi vedem exact cum se face.
Pt mine nu-i o pb, cnp-ul prin telef, na. Si-asa mi-l stie juma de tara 🙂
Pe unde m-am dus, a trebuit sa-l completez, la toate proastele, toate secretarele, toti mi-l cer, pe orice cerere, imputernicire, etc 😛
😀 si codul PIN?
N-am card, nu ma tem 😛
https://lh5.googleusercontent.com/-CsahArQo5PI/T9jw7a4_nXI/AAAAAAAABeA/tsLs1LRvXxU/s600/s-o%2520trezit%2520shogunul_net.jpg
Kill Infantil 😀
Cicatricea e din „Nasul” sau din „harry Potter”? 😛
Pingback: Cum ne-am petrecut astă vară tentativa de stat a Uniunii Stalinist Leniniste | Sare'n Ochi
Pingback: Cum ne-am petrecut astă vară tentativa de lovitură de stat a Uniunii Stalinist Leniniste | Sare'n Ochi